imkansızlık hikayesi ad, imkansızları bekleyen bi aptal

İnsanın adı kaderiymiş aslında, bir yerde okumuştum. Benim gerçek adım öyle bir ad ki sanki doğduğum an hissetmişlerde yaşamımda olacakların imkansızlığını öyle koymuşlar bana bu adı. zaten benim ölmem bekleniyormuş yaşamam değil. Evet adım bir imkansızlık hikayesi. adım gibi hayatımda imkansız olanları beklemekle geçti. Ama unuttuğum bir şey vardı ki gerçekler değişmez. beklemem maalesef ki olacağı anlamına gelmiyormuş geç te olsa öğrendim. ay nasıl olurda suya kavuşur, nasıl olur da simsiyah bir sonsuzluktan, evinden ayrılır da masmavi bir sonsuzluğa gider. Gündüz zaten masmavi bir sonsuzlukta olur demeyin o zaman ay gözükmüyor ki, o zaman ben olmuyorum ki bana gece lazım…Belki siyahtan sıkıldığında maviye koşmak ister o zaman olur bu dediğim!

ne dersiniz, hiç mi imkan yok?

-yok.

aklı olan buna inanmaz. Hani dedim ya hayatım da imkansız olanları beklemekle geçti, ben hayatım boyunca ölü birini bekledim, ben annemi bekledim. ben annemin gelmesini bekledim. Oysa ölü biri hiç geri gelir mi? salaklık işte yaptığım hayır çocukluk falan değil aptallık benimkisi. ben aptalım, ben değersizim. Adım gibi saçmayım ben. Sinirlendiğimde gözü dönen, etraftakilerin “vicdansız mı bu kız ” diye baktıkları kişiyim ben, kendinden nefret eden biriyim ben, hayatında olan olayları gülmekle ya da şöyle diyeyim ağlanacak durumlarda gülmekle geçecek sanan bir aptalım ben. Evet babam haklı ben koca bi aptalım. Annesinin ölümüne hala ağlayan bir salağım ben.

yakamoz1304 tarafından yayımlandı

Yalnızlık denizinde bir yakamoz...

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

Web sitenizi WordPress.com ile oluşturun
Başla
%d blogcu bunu beğendi: